آلومینیوم-برنده-دوئل-مقابل-مس-رفسنجان-روزهای-شیرین-رحمتی-درلیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم برنده دوئل مقابل مس‌رفسنجان؛ روزهای شیرین رحمتی در اراک

تیم فوتبال آلومینیوم موفق شد با درخشش زوج هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی مس‌رفسنجان را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و مس‌رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵ سه‌شنبه در ورزشگاه امام خمینی در حضور حدود ۲ هزار هوادار اراکی با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید.

هر دو تیم دارای خط دفاعی مستحکمی هستند و البته تساوی‌های زیادی در این فصل به دست آورده‌اند. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما دیدار امروز جذاب و دیدنی شد.

آلومینیوم بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴ محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با حامد لک، فرصت گلزنی داشت که شوت او را دروازه‌بان مس با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد. در ادامه در دقیقه ۹ میلاد فخرالدینی با ارسال پاس رو جلو، محمدرضا آزادی را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن توانست دروازه لک را باز کند اما این گل با پرچم کمک داور که به نشان آفساید بالا رفت، مردود شد.

سرانجام در دقیقه ۲۲ شاگردان رحمتی مزد بازی بهتر خود را گرفتند. زاپاتا روی اشتباه رامتین سلیمان‌زاده پشت مدافعین مس صاحب توپ شد سپس با ارسال پاسی بین دو دفاع حریف، توپ را به آزادی رساند و این مهاجم پس از دریبل حامد لک، دروازه حریف نارنجی‌پوش خود را باز کرد. آزادی با این گل تعداد گل‌های خود را در این فصل به عدد ۶ رساند تا به جمع آقای گل‌های لیگ اضافه شود. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

آلومینیوم نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و توانست توسط هانسل زاپاتا گل دوم را به زیبایی وارد دروازه حامد لک کند. در دقیقه ۵۰ دفع ناقص جفرسون باهیا، باعث شد تا زاپاتا صاحب توپ شود. او سپس با دریبل سرپای زیبا، رامتین سلیمان‌زاده را محو کرد و در ادامه با شوت عالی توپ را به تور دروازه مس چسباند.

شاگردان ربیعی توانستند در دقیقه ۶۰ یکی از گل‌ها را جبران کنند. گادوین منشا تنها دو دقیقه زمان در این دیدار احتیاج داشت تا بالاخره در لیگ امسال گلزنی کند. مهاجم نیجریه‌ای روی پاس سیدمهدی‌حسینی توانست از پشت محوطه جریمه با شوت فنی و زیبا، دروازه حسین پورحمیدی را باز کرد.

در ادامه حملات مس حاصلی نداشت تا در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید. با این نتیج آلومینیوم با ۲۸ امتیاز در رتبه ششم قرارگرفت و در مقابل مس‌رفسنجان با ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری / ناظر: حسین خانبان

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمدرضا آزادی، هانسل زاپاتا، امین جهان کهن، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، مهدی محبی، فراز امامعلی و امید لطیفی

سرمربی: محمد ربیعی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا