مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان:

انفجار منزل مسکونی دو مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انفجار یک منزل مسکونی و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی و بی‌احتیاطی، باعث انفجار این منزل مسکونی شده است، زمان

رخداد این حادثه را ساعت ۱۴:۳۳ دقیقه روز  هفدهم آذرماه ذکر کرد و گفت: این حادثه  در خیابان «فواد کرمانی» واقع در شهرک «سعیدی» اتفاق افتاده است. 

وی افزود: بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه‌ شماره  شش بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

بابایی با اشاره به اینکه در این حادثه، انفجار باعث تخریب منزل مسکونی و گرفتارشدن دو نفر از ساکنان شد، ادامه داد: این افراد، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: دو نفر مصدوم این حادثه، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 

وی علت این حادثه را بی‌احتیاطی در نصب سیلندر گاز ال‌پی‌جی و انتشار گاز دانست و گفت: البته علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

بابایی، خطاب به شهروندان تأکید کرد تا با بررسی وسایل گازسوزِ محل زندگی خود و اطمینان از سلامت لوازم گازسوز، از بروز  چنین حوادثی جلوگیری کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا