در ستاد سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرداری کرمان تأکید شد:

پایان اقدامات عمرانی گلزار شهدا تا پنجم دی‌ماه

در ستاد سومین مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری کرمان، بر لزوم پایان اقدامات فنی و عمرانی گلزار شهدا تا پنجم دی‌ماه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار، محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان در این جلسه که با حضور معاونان شهردار، شهرداران مناطق، مدیران سازمان‌ها و سایر مدیران شهرداری و سیدمحمدصادق تقوی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان تشکیل شد، میزان پیشرفت و تاریخ پایان هر یک از پروژه‌ها و اقدامات در حال اجرای مجموعه گلزار شهدا جهت آماده‌سازی سومین مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را پیگیری و بر لزوم اتمام اقدامات فنی و عمرانی تا پنجم دی‌ماه تأکید کرد؛ مدیران مربوط نیز گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها ارائه کردند.

آسفالت پارکینگ روبه‌روی دریاچه، نصب پل عابر پیاده توسط موسسه ملل، بهسازی پله‌های ورودی گلزار شهدا، آسفالت معابر و لکه‌گیری مجموعه گلزار شهدا، فضاسازی و تبلیغات محیطی، کاشت درختان سرو شیراز، تکمیل بوستان شهید سلیمانی و جابه‌جایی دکل‌های فشار قوی، ازجمله مواردی بود که در این جلسه پیگیری شد.

در این جلسه مقرر شد، سازمان مدیریت آرامستان‌ها در دهه مقاومت جهت جابه‌جایی اموات و همراهان آنها تعداد پنج دستگاه خودروی سواری و یک اتوبوس اختصاص دهد. همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری، یک جرثقیل و پنج تانکر آب به‌صورت ثابت در محدوده گلزار شهدا مستقر کند.

سرویس‌های بهداشتی سیار توسط واحد خدمات و تاسیسات شهرداری تا دوم دی‌ماه نصب شود.

در این جلسه مقرر شد، طرح‌های ترافیکی مسیر گلزار شهدا ازجمله خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای دو یا سه زبانه و احداث سرعتکاه در نقاط مشخص‌شده، تا هفتم دی‌ماه انجام شود.

همچنین شهرداری منطقه دو نسبت به ساخت دو واحد حمام در پارکینگ گلزار شهدا تا پنجم دی‌ماه اقدام کند؛ پیست کارتینگ، توسط سازمان تربیت بدنی، تعطیل و تخلیه شده و به‌عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد و عملیات حصارکشی محدوده پردیسان قائم(عج) و گلزار شهدا با ترک تشریفات انجام شود.

علاوه بر این، مقرر شد، تامین اتوبوس‌ها و ون‌های موردنیاز جهت سرویس‌دهی زائران از مبادی ورودی شهر، پایانه مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن و همچنین انتقال زائران از پارکینگ آرامستان تا میدان ابومهدی المهندس توسط سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری هماهنگ شود و ارسال ون‌های برقی از تهران نیز پیگیری شود.

نصب بیلبوردها و پرچم‌ها در ورودی‌ها و سطح شهر همزمان با آغاز دهه مقاومت و نصب ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی به زائران در ورودی‌های شهر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، برگزاری مانور آتش‌نشانی جهت آمادگی مراسم سالگرد، نصب چاه پمپ جهت انتقال آب زیرگذر به جنگل قائم(عج)، آماده‌سازی چند تانکر آب در محدوده آرامستان که در صورت نیاز استفاده شود و همچنین طراحی سقف مزار شهدای تشییع و تغییر نام آن به نام شهدای حماسه ۱۷ دی، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا